Hello everyone today I would like to introduce my latest creation. A site that I created for a local artist, Angelo Borgese, http://www.angeloborgese.it/ .
This site I made it without using Framwork, the database and the pages were created from scratch using some jquery script for graphic effects.
Il più simile a windows è kubuntu, il più leggero per i pc più datati è xubuntu, e ubuntu è l'originale più spartano e più vicino alla grafica dei mac. Spero di esservi stato utile...alla prossima, ciao.